Sider

tirsdag den 31. juli 2012

Fødselsdags giveaway!!

I dag fylder bloggen 1 år.. Og det skal fejres!

Tusind tak til alle jer faste læsere der læser med, kommenterer, gir fif og gode råd.. uden jer - ingen blog. Og jeg sætter pris på hver og en af jer:-)

Vinderes findes d. 31/9 og der blir trukket 5 vindere..

Præmierne er:

                              1 Tørklæde syet efter lige de farver man ønsker.
                              1 par grydelapper - også efter farve ønsker.
                              1 stykke af de smukke lilla blomster i ubrugt stand.
                              1 pakke med børnestof med får, i 2 farver.
                              1 stk hemmelig præmie;-)

Reglerne er:
                         Fast læser via google friend connect = 1 lod.

                         Fast læser via google friend connect + link på egen blog med billede til denne giveaway(brug billedet ovenfor) = 5 Lodder.

Skriv en kommentar herunder hvor mange lodder man snupper og en email hvis man ikke har en blog.

Stort kram til jer alle derude med tak for fantastisk inspiration og hygge!:-)

111 kommentarer:

  1. Ej, en god anledning :-) Tillykke med det! Jeg vil gerne deltage med 5 lodder (- og hvis du kigger forbi min giveaway, kan du vinde stof til at lave præmierne af ;-).

    Kh. Heidi :-)

    SvarSlet
  2. Uha, tillykke :)

    Og wow en fin giveaway! Jeg skal helt sikkert have 5 lodder. Jeg kunne godt bruge sådan en flot tørklæde :D

    Kig forbi ovre ved mig, jeg har gang i hele to giveaways :D

    SvarSlet
  3. Et STORT tillykke med den altid lækre blog.
    Det er virkelig en fornøjelse at få lov at følge med :o)

    Jeg vil super gerne deltage med 5 lodder.

    SvarSlet
  4. Stort tillykke og en lækker give away som jeg helt sikkert skal deltage i, snupper 1 enkelt lod og krydser fingre

    SvarSlet
  5. Stort tillykke! Har haft meget glæde af din tørklæde-diy, men ville så gerne eje en original:) eller bare en af dine andre præmier. Krydser fingre og deltager med 5 lodder

    SvarSlet
  6. uha skal helt sikker være med på 5 lodder. sikke nogle fine tingg at vinde. håber du får en dejlig dag og tillykke med bloggen.

    SvarSlet
  7. Stort tillykke :0)

    Jeg vil meget gerne deltage med 5 lodder...

    SvarSlet
  8. UHH! Hurraaaa

    1 lod til mig tak :D

    SvarSlet
  9. Det var da en skøn give away. Tillykke med blog-fødselsdagen.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  10. Nøjnøj. Jeg napper da 5 lodder. Og tillykke med 1 års dagen. :)

    SvarSlet
  11. Tillykke med bloggens fødselsdag ;O)
    Jeg vil gerne være med på 1 lod ;O)

    SvarSlet
  12. Tillykke med dit første år. Et lod til prinsessen.

    SvarSlet
  13. 5 store lodder til mig i denne dejligt give away og tillykke med 1 år :)

    SvarSlet
  14. HIP HIP OG TILLØK med 1 års fødselsdagen - STORT.
    Jeg deltager meget gerne i din dejlige giveaway med 5 lodder :-)

    SvarSlet
  15. Fedt :) Tillykke
    Er med på et godt lod ;)

    SvarSlet
  16. Super super super som i virkelig super skøn give away :o)
    Jeg vil meget gerne deltage og jeg smider 5 lodder i puljen :o)
    Dbh Kathrine

    SvarSlet
  17. Super fin giveaway!! Hvis alt er gået iorden så deltager jeg med 6 lodder :)

    SvarSlet
  18. Wauw - jeg snupper 1 lod

    SvarSlet
  19. Sikke en fin blog og sikke en fin giveaway. Jeg er med for 5 lodder og glæder mig til at følge med i fremtiden.
    Hilsen Anna
    Ps. der er også giveaway på min blog. Måske har du lyst til at være med : )

    SvarSlet
  20. Jeg deltager med 5 lodder :)

    SvarSlet
  21. Jeg snupper 5 lodder! Har længe haft kig på dine tørklæder, men det bliver ikke rigtig til noget med at få lavet et, så nu håber jeg på at kunne få et lavet af dig ;-)

    SvarSlet
  22. Har lige fundet din blog - skøn!
    Og jeg deltager klart med 5 lodder.

    SvarSlet
  23. Jeg smider da lige et enkelt lod. Jeg er vild med dine tørklæder.

    SvarSlet
  24. Hej som ny læser glæder jeg mig til at følge med. Og du skal være hjertens velkommen til at kigge forbi min også :-)
    Præmierne er så fine. Må heller deltage med 5 kæmpe lodder :-D

    SvarSlet
  25. Tak for en skøn blog! :) Jeg napper alle 5 lodder. Og krydser fingre for specielt tørklædet!

    SvarSlet
  26. Sikke nogle fine ting. Jeg snupper et lod.

    SvarSlet
  27. Jeg er med på 5 lodder, det er da nogle skønne sager!

    SvarSlet
  28. Jeg vil gerne være med på 5 lodder:-)

    SvarSlet
  29. STORT tillykke med blogfødselsdagen - jeg snupper selvfølgelig 5 lodder, for du laver sådan nogle skønne ting, som jeg ville elske at eje :-)

    KH
    Laia

    SvarSlet
  30. Tillykke 1 lod til mig.
    Mvh.Carina
    carina1817@gmail.com

    SvarSlet
  31. Det var en flott giveaway! Jeg tar 5 lodd og krysser fingrene :)

    SvarSlet
  32. Tillykke :-) Jeg deltager med 1 lod.
    HIlsen Line
    Lme-1@hotmail.com

    SvarSlet
  33. Oh my good..
    Det er en fantastisk Give Away. LooooOoove de ting du fremstiller.
    xér alt jeg har.
    Jeg er klart med på 5lodder...
    Kh Michelle

    SvarSlet
  34. Tillykke! Jeg følger med som fast læser og vil gerne deltage med et lod:-)

    SvarSlet
  35. Jeg vil gerne smide et enkelt lod i puljen :o)

    SvarSlet
  36. Jeg vil helt vild gerne vinde et tørklæde.... 5 lodder til mig....

    SvarSlet
  37. Tillykke med dit første år!
    Jeg snupper et enkelt lod. :-)
    Kh, Regina (n.regina59@gmail.com)

    SvarSlet
  38. Jeg vil meget gerne være med på 5 lodder :)

    SvarSlet
  39. Mums lækker give away. 1 lod til mig tak :-)

    SvarSlet
  40. Skøn giveaway! Jeg er med på fem lodder. :-)

    SvarSlet
  41. Hold op en skøn give away :) Ville elske at have 2 tørklæder, er super glad for det jeg lige har modtaget :) Deltager med 5 lodder...

    SvarSlet
  42. Sikke en skøn giveaway, jeg snupper gerne 1 lod :)

    Kig forbi min giveaway http://brineh.blogspot.dk/2012/08/giveaway-tid.html

    kh Sabrina

    SvarSlet
  43. Tillykke med bloggen
    Snupper 5 lodder

    Superprinsessen.dk

    SvarSlet
  44. Tillykke med "fødselsdagen".
    Jeg deltager med 5 lodder.
    :o) Karina

    SvarSlet
  45. Rigtig fin blog du har! :)
    Jeg vil gerne være med på 5 lodder, og glæder mig til at følge med i bloggen.

    Ha' en skøn aften..

    Tillykke forresten. ;)

    SvarSlet
  46. 1 lod til mig, tak - og tillykke til dig og din blog...

    SvarSlet
  47. Hi!
    Hvordan har du det?
    Jeg kan godt lide retro og vintage ...
    Lad mig spille din "Give away".
    5 billetter
    Med venlig hilsen fra Grækenland, Olga

    Hi!
    How are you?
    I like the retro and vintage ...
    Let me play your "Give away".
    5 lodder
    With best wishes from Greece, Olga
    http://fotiouolga-olga.blogspot.gr/

    SvarSlet
  48. 5 lodder til mig - skøn giveaway -
    su er velkommen til at kikke forbi .- jeg har selv 3 giveaways igang :)
    margit.rosenaa@gmail.com

    SvarSlet
  49. Har linket og tilmeldt mig som fast læser, og vil derfor gerne være med på 5 lodder.

    SvarSlet
  50. Hej deltager med 1 lod :) margrethe@Recke.dk tillykke :)

    SvarSlet
  51. Uh, ku' man være så heldig? 5 lodder til mig, tak:)

    SvarSlet
  52. Wauw en flot giv-væk, du laver altså de mest lækre ting. Jeg vil meget gerne deltage med 5 lodder. Tak for en inspirerende blog :)
    vh avi

    SvarSlet
  53. Fin blog. Jeg har straks meldt mig som fast læser og vil gerne putte 1 lod i puljen.

    SvarSlet
  54. Ihhh jeg vil rigtig gerne være med, har tit overvejet at købe et af dine tørklæder, så det kunne da være dejligt at vinde sådan et :-)
    Jeg snupper 5 lodder og håber på jeg er heldig.

    SvarSlet
  55. Ihhh håber på et tørklæde...
    Jeg deltager med 5 lodder...

    SvarSlet
  56. Skøn blog, med en masse flotte ting :)
    Jeg snupper gerne 1 lod og krydser finger.
    Mie.r.h.nielsen@gmail.com

    SvarSlet
  57. Hejsa

    Jeg deltager med 1 lod

    SvarSlet
  58. hejsa!
    5 lodder til mig, tak :) Fin giveaway!

    SvarSlet
  59. Hvor er du dygtig - jeg vil gerne smide 5 lodder i puljen :o)

    SvarSlet
  60. Nøj en fin give away. Hjemmelavede ting er altså de bedste.
    Har meldt mig som fast læser og glæder mig til at læse mere :)
    Samtidig er du gemt i min sidebar på bloggen :)
    5 lodder til mig :)

    SvarSlet
  61. Jeg er da uden tvivl på 5 lodder, ville elske et af dine lækre tørklæder i en fræk gul eller lilla... elsker hjemmegjort, der er bare mere kærlighed i det.

    SvarSlet
  62. Tillykke med fødselsdagen... :-). Sikke nogle fede præmier.
    Jeg vil gerne deltage med 5 lodder, nyder at følge med på din blog.

    Kh Trine

    SvarSlet
  63. Tillykke med 1-års dagen :) er med på 1 lod :) Annika_nes@hotmail.com

    SvarSlet
  64. Grattulerer så mye!
    For en lekker Give Away.
    Tar 5 lodd jeg:)

    SvarSlet
  65. Jeg må vidst nøjes med 1 lod, og krydses hvad krydses kan :)

    SvarSlet
  66. Fed blog lige at falde over, så forsøger også lige om jeg er heldig i din give away, med 1 lod :)

    SvarSlet
  67. Hej vil gerne deltage med 1 lod.
    Hilsen Heidi fra Egholmvej 16

    SvarSlet
  68. Hvor fint;-) og tillykke!
    Jeg kan kun hive et lod, så krydser fingre;-)

    God weekend
    Trine
    Trincheschneider@gmail.com

    SvarSlet
  69. 1 lod :-)
    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  70. Jeg deltager med 5 lodder :)

    SvarSlet
  71. Tillykke. Jeg må da være med på 1 lod. :)

    SvarSlet
  72. Vil meget gerne deltage med 5 lodder. Super fine tørklæder :-) Mvh Diana

    SvarSlet
  73. Jeg trekker gjerne 1 lodd :) flotte premier!!

    SvarSlet
  74. Hjertelig tillykke med blog-fødselsdagen ønskes du af en blog-løs med-læser. Jeg vil gerne deltage med et lod i din fine, fine give-away:) HIlsen Marlene - 1i11e.1u11e@hotmail.com

    SvarSlet
  75. så utrolig flotte premier! du lager virkelig mye lekkert!
    jeg er med på 5 lodder :)

    SvarSlet
  76. Herlig lotteri! Jeg blir gjerne med og jubilerer, og tar 5 lodder av deg:)

    SvarSlet
  77. Hej! jeg vil gerne deltage med 5 lodder!!! flotte ting
    Kh. Lissen

    SvarSlet
  78. Jeg deltager med 1 lod og krydser fingre for at jeg er heldig. For hold da op nogen flotte ting!!

    nina_hodja@hotmail.com

    SvarSlet
  79. Lækker give-away - jeg deltager med 1 lod :)

    Mette
    mette_vindfeld@msn.com

    SvarSlet
  80. Tillykke tillykke.
    1 lod til mig.

    SvarSlet
  81. Jeg deltager med et lod
    Anniesben@gmail.com

    Fed blog du har :)

    SvarSlet
  82. Må vist hellere få et lod med i puljen.
    Mvh Rikke

    SvarSlet
  83. Dette tørklæde er bare så smukt, nej hvor ville jeg gerne eje sådan et til vinter <3

    5 lodder til mig :)

    Skøn blog i øvrigt, kh bettina

    SvarSlet
  84. Tillykke :)
    Jeg smider 5 lodder i puljen :)
    Vh Maria - en mors univers

    SvarSlet
  85. Hej Marlene
    Tak for påmindelsen, og STORT TILLYKKE med bloggens 1-års dag!
    Jeg deltager naturligvis gerne med 5 lodder, og har linket til dig inde fra min blog. Følger dig naturligvis!

    X`er fingre for at jeg har trukket heldige lodder!

    Knus Marthe

    SvarSlet
  86. Jeg vil gerne deltage med 1 lod. Tænk hvis man var så heldig at vinde. Det ville jo være skøøøønt :). Flotte præmier.

    Mvh Mette
    mettefredin@hotmail.com

    SvarSlet
  87. Tillykke med 1års dagen, jeg vil gerne være med 1 lod
    Helleallan.larsen@gmail.com

    SvarSlet
  88. Jeg deltager da gerne med et enkelt lod :)

    andersogmia.blogspot.dk

    SvarSlet
  89. Gratulerer med ett år:) Jeg er gjerne med!

    SvarSlet
  90. Jeg skal da være med!
    1 lod til mig :-)

    SvarSlet
  91. Tillykke :)

    Jeg vil gerne deltage med 1 lod. Og så vil jeg lige rose dit regnbuetørklæde fra et af dine indlæg, det er bare SÅ flot!

    giffegaf@gmail.com

    SvarSlet
  92. Hej med dig :)

    Deltager straks med 5 lodder! Det ser dejligt ud det hele!

    /Kathrine.

    SvarSlet
  93. Gratulerer!
    Trekker 5 lodd og håper på vinnerlykke :)

    SvarSlet
  94. Megaman fedt med sådan nogle giveaways, specielt med sådan tørklæder i festlige farver :)
    Er blevet fast læser, så satset på at 1 lod er nok, ellers drop forbi min blog ...

    http://livingwitharicebowl.blogspot.dk/

    SvarSlet
  95. hej må jeg også deltage? har ingen blog da jeg er en itspadser, men elsker at følge med... mvh danielle

    SvarSlet
  96. I aller sidste øjeblik vil jeg gerne kaste et lod i din fine give away...åh så skønne sager. Hilsen Marlene / 1i11e.1u11e@hotmail.com

    SvarSlet
  97. Write more, thats all I have to say. Literally, it seems
    as though you relied on the video to make your point.
    You obviously know what youre talking about, why waste your intelligence on just posting videos to your weblog when you could
    be giving us something enlightening to read?
    Feel free to visit my site http://www.yourtobaccosstore.com/8-mac-baren

    SvarSlet
  98. Excellent post. I was checking continuously this blog
    and I am impressed! Extremely helpful info particularly the last part :) I care for such
    information a lot. I was seeking this particular info for a long time.
    Thank you and best of luck.
    Stop by my webpage old holborn tobacco

    SvarSlet
  99. Do you mind if I quote a couple of your posts as long as I provide credit and sources back
    to your weblog? My blog site is in the exact same area of interest as yours and my users would definitely benefit from some of the information you present here.
    Please let me know if this okay with you. Thank you!


    Here is my web blog :: canadian dating

    SvarSlet
  100. Unquestionably believe that which you said. Your favorite reason
    seemed to be on the net the simplest thing to be aware of.
    I say to you, I definitely get annoyed while people think about worries that they just do not know about.
    You managed to hit the nail upon the top and defined out the whole thing without having side-effects ,
    people could take a signal. Will probably be back to get more.

    Thanks

    my weblog ... date sites

    SvarSlet
  101. When I originally commented I clicked the "Notify me when new comments are added" checkbox
    and now each time a comment is added I get several emails with the
    same comment. Is there any way you can remove people from that service?

    Thank you!

    my web site: http://wclpedia.txwclp.org

    SvarSlet
  102. A person necessarily help to make critically articles I might state.
    That is the first time I frequented your website page and to this point?
    I surprised with the analysis you made to create this actual publish amazing.
    Magnificent job!

    my homepage :: online free dating websites

    SvarSlet
  103. There is obviously a bundle to identify about this. I consider you made various nice points in features also.



    My homepage: facebook for sex

    SvarSlet
  104. I truly appreciate this post. I�ve been looking everywhere for this!
    Thank goodness I found it on Bing. You've made my day! Thx again

    Here is my homepage; free dating websites online

    SvarSlet
  105. Wow! Thank you! I always needed to write
    on my website something like that. Can I include a part of your post to my website?



    Review my web page: www.keymein2.com

    SvarSlet
  106. Aw, this was a very nice post. In concept I would like to put in writing like this additionally �
    taking time and precise effort to make an excellent article� but what can I say�
    I procrastinate alot and by no means appear to get one thing done.


    My blog post ... com.ve

    SvarSlet