Sider

søndag den 29. december 2013

Den glemte jul

Julemanden må ha misforstået noget.. Jeg ønskede mig glæde og sundhed til mig selv og dem jeg elsker. - i stedet fik jeg(og resten af familien) opkast, snot, hoste, diarré og feber.. 
Ikke på en og samme tid, nej nej, sån lidt spredt ud over hele december måned.. Der har vist ikke været 1 dag hvor der ikke var en eller flere som skrantede lidt. Selv mor her som ellers aldrig ligger sig syg..
Måske er det også derfor at julestemningen aldrig nåede at bide sig fast. Den 25 var pynten pillet med igen og jeg var egentlig lettet over at den nu var slut.. Det har været helt skidt!
Bare et par eksempler på den meget lille julestemning: vi har ikke bagt småkager, vi har ikke klippet julepynt, vi har ikke haft chokoladekalender, vi har ikke haft kalenderlys(wtf??), vi har ikke haft advent krans og kalender gaver løb vi tør for omkring D. 14.. Suk.. Og ingen var friske nok til at ligge mærke til det?!
Er der så noget at sige til man glæder sig til det nye år? 
I løbet af måneden er jeg blevet 30,  og været til eksamen for først gang i 15 år og fået super karakterer, så det er ikke alt sammen negativt.. Men nu ligner det mig jo heller ikke at fokusere på det negative, så efter dette indlæg vil jeg se fremad og glæde mig meget til at være helt frisk igen og indhente det forsømte på bloggen, i facebook gruppen og ved symaskinen.. I ønskes alle et fantastisk nytår!<3

2 kommentarer:

  1. Griner lidt og sikke du finder gode kort med sande statements - Anders viste mig den med husmoderen der gjorde rent. Men hvad jeg ville er faktisk at sende dig en stor tillykke hilsen med de 30 år!! For det var noget af det jeg glemte i december. Fødselsdage. Så nu får du den her. Sejt at du fik så flotte karakterer Smil og kram

    SvarSlet
  2. Ikke at forglemme hyggeligt familiebesøg - så nej, alt har ikke været skidt i december ;)

    SvarSlet